07 września 2017
Na straży polskich tradycji
Z początkiem września „Kazimierz Wielki” ponownie stanął na straży polskich tradycji. W punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania promocyjna wódki „Kazimierz Wielki”, którą od września br. produkuje BZK Alco. Motywem przewodnim kampanii jest miecz, który nawiązuje do Szczerbca, słynnego oręża koronacyjnego królów Polski. Firma zamieści informacje w prasie handlowej, wyposaży sklepy w materiały wspomagające sprzedaż i rozpocznie komunikację marki w mediach społecznościowych.
W listopadzie ruszyła promocja wódki „Kazimierz Wielki”. W najważniejszych tytułach prasy handlowej opublikowane zostały jednostronicowe informacje przedstawiające szatę graficzną tej nowej polskiej marki alkoholu. Prezentują one również spółkę BZK Alco, która wywodzi się z jednej z największych grup w kraju specjalizujących się w przetwórstwie produktów rolnych. Należą do niej Bakoma, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra i Bioagra-Oil.
Sprzedaż „Kazimierza Wielkiego” będą wspomagać zawieszki na butelkach i oryginalne standy, które ułatwią klientom zapoznanie się z nową marką wódki i jej opakowaniem.
Wódka „Kazimierz Wielki” jest produkowana w butelkach o pojemności 0,5 i 0,1 litra. Na jej etykiecie widnieje miecz, którego wygląd nawiązuje do legendarnego Szczerbca. To koronacyjny oręż królów Polski, będący zarazem jednym z najcenniejszych polskich zabytków oraz unikatowym świadectwem naszej tradycji i historii.
„Złota Innowacja” FMCG 2024 dla likieru marki Adam Mickiewicz
Złote Medale Warsaw Spirits Competition dla likierów marki Adam Mickiewicz
Jury przyznało aż dwa złote medale likierom mlecznym wyprodukowanym przez BZK Alco