29 października 2024
„Złota Innowacja” FMCG 2024 dla likieru marki Adam Mickiewicz
Nowy produkt BZK Alco, likier mleczny marki Adam Mickiewicz o smaku ciastka kokosowego, otrzymał prestiżowy tytuł „Złota Innowacja” 2024.
Tytuł „Złotej Innowacji” FMCG 2024, będący jedną z najważniejszych nagród prestiżowego konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”, otrzymał likier mleczny marki Adam Mickiewicz o smaku ciastka kokosowego. Wyróżnienie to przyznaje kolegium redakcyjne wydawnictwa Fischer Trading Group.
Adam Mickiewicz premium likier mleczny o smaku ciastka kokosowego
To trunek z nutą ciasteczkowej słodyczy, która przenosi do świata przyjemności. Dodatkowym atutem jest intensywny kokosowy akcent, który kusi swym egzotycznym charakterem.
„Złote Innowacje FMCG & Retail” 2024
Finałowa gala szóstej edycji „Złote Innowacje FMCG & Retail”, konkursu, który ma na celu wyłonienie najbardziej nowatorskich produktów i rozwiązań w branży retail, odbyła się 29 października 2024 r. w Teatrze Kamienica, gdzie ogłoszono zwycięzców. Organizatorem wydarzenia było wydawnictwo Fischer Trading Group, wydające miesięcznik „Hurt & Detal” oraz magazyn profesjonalistów „Food from Poland”. Co roku wydawnictwo wyróżnia najbardziej innowacyjne produkty i rozwiązania, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Ogłoszenie wyników konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” 2024 i wręczenie prestiżowych statuetek odbyło się podczas Innovation Day 2024. To wydarzenie, które pozwala poznać trendy w sektorze spożywczym, unikalne produkty i nowoczesne rozwiązania handlowe. Stanowi również okazję do wyróżnienia producentów i dystrybutorów, którzy dzięki swojej innowacyjności przyczyniają się do kształtowania nowoczesnego rynku.
Więcej na temat konkursu: Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail 2024” rozstrzygnięty!
Złote Medale Warsaw Spirits Competition dla likierów marki Adam Mickiewicz
Jury przyznało aż dwa złote medale likierom mlecznym wyprodukowanym przez BZK Alco